Hop til hovedindholdet

AFI 2Star Race 2021

Vis lignende arrangementer

Arrangementsbeskrivelse

Søndag kl. 12:00, 28. februar 2021 bliver der åbnet for Aarhus Sejlkubs traditionsrige AFI 2Star Race

Indbydelse: Link

Konkurrence og socialt samvær
AFI 2Star Race er som du kender den; Start lørdag morgen med overnatning i Ballen havn og retur igen til Aarhus havn søndag. Lørdag aften i Ballen havn bliver igen i år hyggeligt, socialt, sjovt samvær over en festmiddag på henholdsvis restaurant Dokken og i Sejlerstuen. Ved tilmeldingen har du mulighed for at forhåndsbestille morgenbuffet (ej bindende) på restaurant Dokken søndag morgen.

Fredagshygge på terrassen
Er du og din makker tidligt fremme, vil der allerede fra fredag eftermiddag være mulighed for registrering, efterfulgt af muligheden for at købe sig til lidt godt at spise og drikke på klubbens terasse. Sidste år sørgede solen, et stigende antal ankomne, musikken og (sø-)røverhistorierne for en sjældent god stemning, og de mest oplagte søulke tørnede ind omkring midnat.

Søndags sol, lidt til ganen og maven - også resultaterne
Tilbage i Aarhus Sejlklub søndag er baren og grillen allerede bemandet, så du og din makker har mulighed for at slukke tørsten og få lidt grillmad til klubpriser, mens vi færdiggør resultaterne for de 2 dages sejlads.

Kæmp om Damernes Ærespræmie af 1886, Danmarks ældste kapsejladstrofæ

Find vej til arrangementet