Hop til hovedindholdet

Bestilling af nøgler og nøglebrikker

Vis lignende arrangementer

Arrangementsbeskrivelse

Bestilling af nøgler og nøglebrikker (nøgler) til brug i Aarhus Sejlklub. Via denne funktion sælges kun nøgler til aktive medlemmer af Aarhus Sejlklub, derfor skal dit medlemsnummer angives ved bestilling.

Afhængigt af dine aktiviteter kan du have brug for forskellige nøgler:

NØGLEBRIK:  Elektronisk nøglebrik der giver adgang til klubhus, jollebadehus, diverse depotrum. Målgruppe: Alle klubbens medlemmer

KLUB-NØGLE:  Fysisk nøgle der giver adgang til visse grejskure, mastekældre, mastecontainer, mm.  Målgrupper:  Medlemmer der skal have adgang til grej og master.

desuden findes en:
AA-NØGLE:  Fysisk nøgle der giver adgang til depotrum, RIB-både, mm.  Målgruppe: Udvalgsmedlemmer og medlemmer med særlige funktioner. Disse nøgler kan ikke købes via denne funktion, men udleveres efter anvisning fra udvalgsformænd og bestyrelse.

Nøgler købes til ejendom og må benyttes så længe man er aktivt medlem af klubben. Nøgler er personlige og må ikke overdrages til andre.

Nøgler koster 150 DKK pr styk
Betalingen dækker nøglekostpris, ekspedition og bidrag til klubbens udgifter til låsesystemer. Betaling sker ved bestilling og refunderes ikke ved udmeldelse.

Nøgler afhentes i klubbens sekretariat. Der er nogle dages ekspeditionstid på nøglebrikker.

Kontaktinformation til arrangør

Aarhus Sejlklub