Hop til hovedindholdet

Bestilling af parkeringstilladelse for 2019

Vis lignende arrangementer

Arrangementsbeskrivelse

Bestilling af parkeringstilladelse, der skal bruges ved parkering i aflåste områder i kalenderåret 2019. På disse områder er langtidsparkering tilladt, herunder parkering under sejlads. Der udstedes een P-tilladelse til hvert aktivt medlem af ASK, der må gerne påføres flere biler på hver tilladelse.

Fra maj 2019 vil adgangen til P-pladsen/vinterpladsen mellem SBA og AMK forventelig ske gennem automatiske bomme. Adgangen sker via opkald fra din mobil.
Er der flere mobiler, f.eks. din ægtefælles mobil, der skal kunne lukke bommene op, så skal disse mobilnumre indtasts i "ekstra mobil".  Ved parkering bag automatiske bomme skal P-tilladelsen stadig anbringes synligt i bilens forrude.

OBS:  Vær opmærksom på at de kommunale parkeringsvagter mener at have ret til at give parkeringsbøder på de parkeringsområderne der kan aflåses, hvis de ikke er aflåste, altså: Lås HVER GANG du passere en kæde og bom, OGSÅ selvom der var ulåst da du kom.