Hop til hovedindholdet

8210 risskov

Pointsejladser 2017

Arrangementsbeskrivelse

Aarhus og Egå sejlklub har siden sidste halvdel af 1980’erne haft en fælles bane for afvikling af ”Pointsejladserne”.

Sejladserne afvikles på Ryes Flak hver tirsdag i sommerhalvåret, med en pause i juli måned. Sidste sejlads er sidste tirsdag i september, og ugen efter afholdes præmieuddeling og evaluering af sæsonen.

Vi tilstræber at udvikle sejladserne løbende, så du er velkommen til at skrive til udvalget, se adresser andet sted på hjemmesiden, eller kommentere på vores Facebookside, facebook.com/pointsejladser.

http://www.pointsejladser.dk/  finder du mere information om sejladserne i form af indbydelse og sejladsbestemmelser. Tilmelding sker også via hjemmesiden her, hvor du også kan se en deltagerliste.

OPFORDRING! Tidlig tilmelding letter arbejdet med inddeling af løb!

På forhånd tak
Pointsejladsudvalget